تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان محبوبیت مکرون به کمترین میزان خود رسید

خبرگزاری مهر: مرکز نظر سنجی «یوگاو» در جدیدترین گزارش خود که امروز پنجشنبه منتشر کرده اعلام کرد که میزان محبوبیت «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه به کمترین میزان خود رسیده است.

بر اساس این خبر این مرکز اعلام کرده که ۲۷ درصد از کسانی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند اعلام کرده اند که از ماکرون حمایت می کنند در حالی که ۶۲ درصد دیگر عملکرد او به عنوان رئیس جمهور را بد ارزیابی کرده اند.

بر اساس این گزارش مهم ترین خواسته مردم فرانسه که نظرات آنها را نیز تحت تأثیر قرار داده است، مسأله بحران بیکاری در این کشور، بیمه سلامت و مهاجرت بوده است.

این نظر سنجی بعد از جنجال محافظ شخصی ماکرون انجام شده است.

روزنامه لوموند سه هفته پیش در گزارشی فاش کرده بود که «الکساندر بینالا» محافظ شخصی ماکرون در اوایل ماه می گذشته معترضان در تظاهرات روز کارگر را مورد ضرب و جرح قرار داده بود که بعد از انتشار این گزارش بینالا از کارش برکنار شده و تحقیقاتی در این زمینه انجام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان محبوبیت مکرون به کمترین میزان خود رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..