تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وریا ناجی استقلال در فولادشهر/ پدیده بازی باخته را برد

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در هفته دوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رضایت دادند

آفتاب‌‌نیوز :

 دو تیم ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه فولادشهر برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

در این دیدار رضا حبیب‌زاده(۲۴) و ادی هرناندز(۴۵) برای ذوب‌آهن گلزنی کردند و وریا غوری‌(۴۲ و ۵۶) نیز گل‌های استقلال را به ثمر رساند.

نیمه اول

بازی در ۱۰ قیقه نخست پایاپای دنبال می شد و دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند. در ادامه استقلال بازی را در دسترس گرفت و در دقیقه سیزدهم این رشید مظاهری بود که دروازه میزبان را نجات داد و ضربه زیبای روح‌الله باقری را دفع کرد.

پس از این ذوب‌آهن توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات زهرداری را روی دروازه استقلال ترتیب داد. دو واکنش زیبای رحمتی باعث باز نشدن دروازه آبی‌ها شد. با این‌حال ارسال یک کرنر از سوی مسلمان روی دروازه استقلال با اثرگذاری بازیکن ذوب آهن، دروازه خالی را مقابل حبیب‌زاده قرارداد تا در دقیقه ۲۴ این بازیکن دروازه رحمتی را باز کند و شاگردان نمازی با یک گل پیش بیافتند.

مصدومیت حبیب‌زاده پس از گل باعث شد تا بازی متوقف شود و بعد از آن بازی آرام دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۴۲ توپ به روح الله باقری رسید و پاس زیبای این بازیکن باعث شد تا وریا غفوری با یک شوت دیدنی گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه این ذوب‌آهن بود که دست از حمله نکشید و باز هم روی کرنر به گل رسید. خروج اشتباه رحمتی باعث شد توپ به ادی هرناندز برسد تا این بازیکن گل دوم ذوب‌آهن را در دقیقه ۴۵+۲ به ثمر برساند.

نیمه دوم

در نیمه دوم دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند تا در دقیقه ۵۶ حملات استقلال نتیجه داد و وریا غفوری روی پاس فرشید باقری و با از پیش رو برداشتن مظاهری گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

پس از این گل بازی متعادل شد و اشتباهات هافبک‌های دو تیم در میانه‌های میدان باعث شد بازی در نیمه دوم موقعیت‌های گل کمتری داشته باشد.  

در اواسط نیمه دوم محمدرضا حسینی با شوتی زیبا دروازه استقلال را تهدید کرد که باز هم رحمتی مانع به ثمر رسیدن گل سوم شاگردان نمازی شد.  

روی حرکت زیبای روح‌الله باقری، وحید محمدزاده مجبور به خطا روی این بازیکن شد که داور با نشان دادن کارت زرد دوم به مدافع ذوب‌آهن باعث شد تا میزبان از دقیقه ۷۳، ده نفره شود.

۱۵ دقیقه آخر بازی نیز پربرخورد بدون ایجاد خطری روی دروازه‌ها ادامه پیدا کرد و در این میان در دقیقه ۹۰+۲ هم محمد دانشگر از زمین بازی اخراج شد و در نهایت دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار این هفته تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی که تا دقیقه ۹۲ با یک گل از مهمان خود پیش بود، دو بر یک مقابل پدیده شکست خورد. برای پدیده امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۹۲ و یونس شاکری در دقیقه ۹۴ گلزنی کردند و وحید خشتان در دقیقه ۲۴ برای میزبان گلزنی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وریا ناجی استقلال در فولادشهر/ پدیده بازی باخته را برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..