تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار داستان و کامیک بوک Perfect Viewer 4.2.0.2 – اندروید

Perfect Viewer با داشتن صدا کامیک بوک و کتاب داستان برای طرفداران این حوزه می تواند بهترین انتخاب تلقی شود. شما در این برنامه می توانید تمامی کامیک بوک ها را مطالعه کرده و با آمدن کتاب جدید سریع از انتشار آن باخبر شوید. شما با داشتن این برنامه می توانید تصاویر سیاه و سفید و قدیمی را به صورت رنگی از برنامه دریافت نمایید و با حس و حال بهتری آنها را مطالعه نمایید. برنامه از اکثر فرمت های ای بوک پشتیبانی می کند که از بین آنها می توان به TXT, HTML, EPUB اشاره کرد. در واقع این برنامه است که می توان تصاویر کتاب ها را نیز برای شما نشان داده و یک آرشیو اختصاصی با لوگین در برنامه برای شما ایجاد نماید. توسط نسخه پیشرفته برنامه نیز می توانید از کتاب ها و کامیک های ویژه برخوردار شده و افزونه های ویژه برنامه را دریافت و نصب نمایید. با دانلود Perfect Viewer شما می توانید از طرح بندی صفحات گوناگونی بهره مند شوید که برای هر کتابی در طرح های مختلف ارائه خواهد شد.

با دانلود Perfect Viewer شما می توانید نمایش کامل و بسیار سریعی از کتال ها و کامیک بوک ها داشته باشید. کتاب هایی که بیننده های زیادی داشته است و باعث شده است تا محبوبیت و اهمیت این کتاب ها روز به روز افزایش یابد همگی در اختیار شما خواهند بود. برخی از کتاب ها قابلیت ویرایش و اضافه شدن محتوا نیز خواهد بود که شما در نهایت می توانید با دسترسی کامل آنها را ویرایش نمایید و به صورت کامل در آرشیو اختصاصی خودتان این ویرایش ها را نیز اضافه نمایید. برنامه رابط کاربری بسیار عالی دارد و شما به مانند یک کتابخانه پر از کتاب می توانید تا از مطالب آن بهره برده و اطلاعات لازم را در برابر کامیک بوک ها بدست آورید. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که هم اکنون کاربران برای دانلود Perfect Viewer می توانند سرورهای قدرتمند سایت دانلودها را انتخاب نمایند.

کاور-Perfect-Viewer

اسکرین-شات-دانلود-Perfect-Viewer  اسکرین-شات-دانلود-Perfect-Viewer  اسکرین-شات-دانلود-Perfect-Viewer

info

Perfect Viewer is a very fast image/comics/ebook viewer.

*Turn black/white image into 4 colorize image(Only available for donated users. Need install Perfect Viewer donation application).

*Page layout: Auto single page, Auto dual page, Auto switch by screen orientation

*Support eEook file format: EPUB, HTML, TXT

*Support image file format: JPEG, PNG, GIF, BMP, WebP, TIFF

*Support archive file format: CBZ/ZIP, CBR/RAR, 7Z/CB7, LZH, CBT/TAR

*Support PDF file after install the PDF plugin

*Open file from network file sharing(CIFS/SAMBA), FTP

Changelog :

Fixed some force close issue

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار داستان و کامیک بوک Perfect Viewer 4.2.0.2 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..