تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار گاز در مشهد 22 مصدوم بر جای گذاشت

انتشار گاز در مشهد 22 مصدوم بر جای گذاشتمعاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: انفجار شی نامعلوم در مشهد 22 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آتشپاد دوم مهدی رضایی بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز (پنج شنبه) حادثه انفجار در منطقه چمن مشهد به آتش نشانی اعلام و به سرعت تیم‌های آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه فرد ضایعات جمع کن هنگام جابجایی ضایعات به شیء ناشناخته برخورد کرده که هنگام بررسی و دستکاری، این شیء دچار انفجار شده و موجب انتشار گازی ناشناخته می‌شود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: تیم شیمیایی آتش نشانی مشهد به سرعت به محل اعزام شدند و فرد ضایعات جمع کن که دچار سوختگی جزئی شده بود به همراه ۱۹ نفر از افرادی که در اطراف این محل در معرض این گاز قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل شدند.

رضایی تصریح کرد: دو آتش نشانان نیز که در معرض گاز متصاعد شده قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل شدند و شیء برای شناسایی به آزمایشگاه منتقل شد و محیط پس از ایمن سازی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ب

جزییات انفجار شی نامعلوم در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار گاز در مشهد 22 مصدوم بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..