تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی استقلال برابر ذوب‌آهن؛ خط خورده کی‌روش به فریاد شفر رسید!

مهر: دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه فولاشهر اصفهان آغاز شد که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید. رضا حبیب زاده(۲۴) و ادی هرناندز(۴۵) برای ذوب آهن و وریا غفوری(۴۳ و ۵۶) برای استقلال گل زدند.

دیدار دو تیم در دقایق ابتدایی چنگی به دل نزد و اشتباهات پرتعداد بازیکنان روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود اما از دقیقه ۱۵ به بعد شرایط کمی متفاوت شد و بعد از اینکه دو تیم یک موقعیت خوب را از دست دادند و مظاهری و رحمتی واکنش های عالی داشتند، در دقیقه ۲۳ اتفاق ویژه ای رخ داد.

در این دقیقه ذوب آهن روی یک ارسال و رفت و برگشت توسط رضا حبیب زاده به گل اول دست پیدا کرد. این گل در شرایطی با ضربه سر به ثمر رسید که برخورد پای وریا غفوری به صورت حبیب زاده این بازیکن را با خونریزی و مصدومیت جدی مواجه کرد و بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

بعد از این اتفاق تلخ که فضای ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داد و حتی هواداران ذوب آهن هم شادی زیادی نکردند، بازی رنگ و بوی دیگری گرفت و فوتبال جذابی از سوی دو تیم به نمایش درآمد.

در حالی که همه منتظر بودند تا نیمه اول با برتری ذوب آهن به پایان برسد، روح الله باقری در دقیقه ۴۳ با پاسی عالی وریا غفوری را در موقعیت گل قرار داد و ضربه دقیق این بازیکن به گل تساوی تبدیل شد.

بازی که به خاطر مصدومیت حبیب زاده پنج دقیقه در نیمه اول وقت اضافه داشت، این ذوب آهن بود که توسط هرناندز به گل برتری دست پیدا کرد. در این صحنه سیدمهدی رحمتی در خروج از دروازه مرتکب اشتباه شد و توپ روی پای هرناندز نشست و او با ضربه ای دقیق دروازه را برای دومین بار باز کرد تا ذوب آهن نیمه اول را با برتری به رختکن برود.

نیمه دوم هم با جذابیت های خاص خود دنبال شد و هر چند دو تیم نمایش پایاپایی داشتند اما این استقلال بود که روی حضور خوب وریا غفوری درون محوطه جریمه حریف در دقیقه ۵۶ گل دوم آبی پوشان را به ثمر رساند تا همه چیز از نو شروع شود.

درحالی که دو تیم سعی در رسیدن به گل سوم داشتند و سهم استقلال در میل تهاجمی بیشتر بود، در دقیقه ۷۴ وحید محمدزاده با متوقف کردن روح الله باقری پشت محوطه جریمه دومین کارت زرد را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

در دقایق پایانی ذوب آهن فشار خود برای رسیدن به گل برتری را بیشتر کرد اما نتوانست از این برتری استفاده کند و دو امتیاز بازی خانگی را از دست داد. در دقیقه ۹۲ دانشگر دومین کارت زرد را از داور مسابقه دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا استقلال هم ۱۰ نفره شود.

استقلال با این تساوی دو امتیازی شد و ذوب آهن هم که در بازی اول نساجی را شکست داده بود ۴ امتیازی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی استقلال برابر ذوب‌آهن؛ خط خورده کی‌روش به فریاد شفر رسید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..