تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش متفاوت رامبد جوان به وضعیت مملکت: هى وخيم تر و عجيب‌تر مى‌شه!/نمى‌دونيم چرا صداى مردم رو نمى‌شنون؟!+ عکس

رامبد جوان در اینستاگرام خواندن کتاب «بیشعوری» را پیشنهاد کرد و کنار آن درباره اوضاع و اتفاقات این روزهای کشور اظهارنظر کرد. جوان نوشت: «خشم و ناامیدی هیچ تغییر مفیدی ایجاد نمی‌کند.»

آفتاب‌‌نیوز :

رامبد جوان در اینستاگرام خواندن کتابی را به هوادارن خود پیشنهاد کرد. او در این باره نوشت: «خوندن اين كتاب رو به همه ى اونهايى كه نخوندن توصيه مى كنم. (عكس روى جلد و پشت جلد).»

او در این پست اینستاگرامی درباره وضعیت کشور نیز اظهارنظر کرد. جوان نوشت: «اوضاع مملكتمون هى وخيم تر و عجيب‌تر مى‌شه. انگار دارن باهامون دوربين مخفى مى‌سازن و سر كارمون گذاشتن. (از دلار و افزايش عجيب قيمتها بگير تا خواننده بى‌ربطى كه ول كن نيست تا مسئولين عاليرتبه‌اى نمى‌دونيم چرا صداشون شنيده نمى شه و صداى مردم رو نمى شنون. انگار هممون تو ايران عضو انجمن باغچه‌بانيم و ..... اونايى هم كه فكر مى كنن ما تو حاشيه‌ى امنيم كور خوندن. 

وقتايى كه به نظرم اوضاع خرابه و كارى غير از صبر كردن ازم برنمياد، كتاب مى خونم، فيلم مى بينم، با عزيزانم معاشرت مى كنم و مى خوابم. الان يه همچين حالى دارم. ولى وقت هيچ كدوم از اينكارا رو ندارم. مراقب خودتون و اطرافيانتون باشين. خشم هيچ تغيير مفيدى رو ايجاد نمى كنه. نااميدى هم از اون مزخرفتر.»

واکنش متفاوت رامبد جوان به وضعیت مملکت: هى وخيم تر و عجيب‌تر مى‌شه!/نمى‌دونيم چرا صداى مردم رو نمى‌شنون؟!+ عکس

منبع: خبرآنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش متفاوت رامبد جوان به وضعیت مملکت: هى وخيم تر و عجيب‌تر مى‌شه!/نمى‌دونيم چرا صداى مردم رو نمى‌شنون؟!+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..