تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده نیروی زمینی: هیچ خطری مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیرو‌های مسلح طومار هر متجاوزی را در کمترین زمان ممکن در هم می‌پیچند، تاکید کرد: آنچه امروز در چرخه دفاعی نیروی زمینی به کار گرفته می‌شود، حاصل دست‌رنج متخصصان و سربازان ایران اسلامی است و با افتخار اعلام می‌کنیم هیچ نیازی به ادوات و تجهیزات خارجی نداریم.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه بازدید از تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی گفت: هیچ خطری مرز‌های کشور را تهدید نمی‌کند و جنجال‌های رسانه‌ای و یاوه گویی‌های دشمنان بی نتیجه است.

به گزارش ایسنا فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با بصیرت کامل و در سایه تبعیت از، ولی فقیه، اجازه نخواهند داد هیچ خطری مرز‌ها و موجودیت کشور را تهدید کند و نیرو‌های مسلح همیشه آماده برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی هستند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان تا توانسته‌اند توطئه کرده و ملت ایران با اتکا به خدا، اطاعت از ولایت فقیه و با وحدت و انسجام ملی پاسخ قاطع و دندان شکن به دشمن داده‌اند و این مسیر ادامه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده نیروی زمینی: هیچ خطری مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..