تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکه دوباره در کانال ۴ میلیون جای گرفت

آخرین روز هفته با افزایش دوباره قیمت سکه پس از دو روز روند کاهشی همراه شد. به گونه‌ای که سکه تمام طرح جدید با افزایش حدود ۷ درصد نسبت به نرخ پایانی روز چهارشنبه، به سطح بیش از چهار میلیون تومان بازگشت.

به گزارش تابناک اقتصادی، در بازار امروز پنج شنبه یازدهم مردادماه، شاهد افزایش نسبی نرخ سکه و ارز نسبت به روز قبل بودیم. به گونه‌ای که آخرین خبر‌های دریافتی از اتحادیه طلا و ارز، نشان می‌دهد که سکه امامی با رشد خیلی بیشتر نسبت به نرخ سکه تمام بهار آزادی ارزشگذاری شده است.

بر اساس این گزارش، تا لحظه تنظیم این خبر، قیمت سکه تمام طرح قدیم با افزایش ۲۵ هزار تومانی نسبت به روز چهارشنبه، به رقم فروش ۳,۶۵۱,۰۰۰ تومان رسیده است.

هر سکه تمام طرح جدید نیز با رشد ۲۷۲ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز قبل، ۴,۰۶۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است. این سکه در دو روز گذشته در مجموع بیش از ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را به ثبت رسانده بود. هرچند در بیشترین قیمت روز گذشته در سطح بالاتر از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شده بود.

هر نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی نیز در معاملات امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، به ترتیب به قیمت‌های ۱,۹۳۰,۰۰۰ و ۹۵۰ هزار تومان فروخته شده اند. هر سکه یک گرمی نیز با افت یک هزار تومان به رقم ۵۱۰ هزار تومان رسیده است.

در بازار جهانی فلزات گران بها نیز، افت قیمت طلا و نقره را نظاره گر بوده ایم. به گونه‌ای که هر اونس طلا با افت ۳ دلار و ۸۸ سنتی به رقم ۱۲۱۳ دلار و ۵۹ سنت رسیده است. هر اونس نقره نیز با افت اندک ۲ سنت به قیمت ۱۵ دلار و ۴۰ سنت معامله شده است.

افزایش نرخ دلار و پوند در بانک مرکزی

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز «پنج شنبه یازدهم مرداد ماه» با ۳۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۴ هزار و ۱۱۰ ریال قیمت خورد.

سکه دوباره در کانال ۴ میلیون جای گرفت

همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۱۸ ریال افزایش نسبت به روز چهارشنبه ۵۷ هزار و ۸۲۱ ریال و هر یورو نیز با ۱۱۱ ریال کاهش در مدت زمان مشابه ۵۱ هزار و ۴۰۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۴۳۱ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۶ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۴۰۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۹۸ ریال، روپیه هند ۶۴۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۲ هزار و ۱۱ ریال، دینار کویت ۱۴۵ هزار و ۵۷۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۵ هزار و ۶۳۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۵۲۰ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۶۲۰ ریال، ریال عمان ۱۱۴ هزار و ۷۲۱ ریال و دلار کانادا ۳۳ هزار و ۹۱۵ ریال قیمت خورد.

افزون بر این، نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۳۲۵ ریال، لیر ترکیه ۸ هزار و ۸۲۹ ریال، روبل روسیه ۷۰۱ ریال، ریال قطر ۱۲ هزار و ۱۱۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۷۰۳ ریال، لیر سوریه ۸۶ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۶۰۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۷۶۳ ریال، دینار بحرین ۱۱۷ هزار و ۳۱۶ ریال، دلار سنگاپور ۳۲ هزار و ۳۳۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۷۶۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۴۰ هزار و ۱۷۴ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۹ هزار و ۱۷۲ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۹۷۶ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۷۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۲ هزار و ۹۳۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۸۳۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و  ۲۵۷ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۶۲۲  ریال، افغانی افغانستان ۶۱۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۲ هزار و ۴۸ ریال، منات آذربایجان ۲۵ هزار و ۹۲۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۸۳ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۴۱۷ ریال ارزش‌گذاری شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکه دوباره در کانال ۴ میلیون جای گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..