تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی اپلیکیشن Music Player Mezzo؛ شنیدنی و حتی دیدنی

قطعا شما هم به موسیقی گوش می‌کنید و برای این کار ترجیح می‌دهید از تلفن همراهتان استفاده کنید. این که دسته‌بندی موزیک‌ها منظم باشد و بتوانید به راحتی آهنگ مورد علاقه‌تان را پیدا کنید یکی از اصلی ترین دغدغه‌هاست. خصوصا این روز‌ها که همه ترجیح می‌دهیم همه چیز ساده تر و راحت تر به دست بیاید.

استفاده از یک موزیک پلیر مناسب امری مهم برای لذت بردن بیشتر از موسیقیست. این که به راحتی بتوانید پلی‌لیست شخصی خود را ایجاد کنید، موزیک را جلو و عقب ببرید و در کنار همه‌ی این مسائل از زیبایی اپلیکیشن مورد استفاده‌تان لذت ببرید. در این مطلب به معرفی موزیک پلیر Mezzo خواهیم پرداخت. پلیری که علاوه بر تجربه‌ی جذاب شنیدن موسیقی، رابط کاربری منحصر به فردی را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

اصلی ترین مزیت این موزیک پلیر رابط کاربری منحصر به فرد و زیبای آن به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد Dzianis Rusak سازنده‌ی این اپلیکیشن تمرکز زیادی روی زیبایی نرم افزار داشته. رنگ اصلی این اپلیکیشن نارنجیست اما می‌توانید آن را تغییر دهید. همچنین نوار جذابی هنگام اجرای آهنگ با توجه به رنگ انتخابی شما، بالای نوار اصلی اندروید از روند پیش روی موزیک شما را مطلع می‌کند.

با استفاده از Mezzo می‌توانید از بین تم‌های روشن و تاریک، گزینه‌ای که بیشتر به آن علاقمند هستید را انتخاب کنید. البته تم روشن این اپلیکیشن آنچنان هم روشن نیست و رنگ خاکستری را به اپلیکیشن می‌افزاید. البته این تم ارتباطی به انتخاب رنگ اصلی اپلیکیشن ندارد و در هر زمانی می‌توانید رنگ مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

مثل بیشتر موزیک پلیر‌های دنیا، Mezzo هم به صفحه‌ی لاک اسکرین هنگام قفل شدن تلفن‌ همراه دسترسی دارد و امکان ادامه دادن یا متوقف کردن موسیقی را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین یکی دیگر از مزیت‌های این موزیک پلیر امکان دسترسی ساده به تنظیم کننده‌ی صوتی آهنگ‌هاست. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به سرعت به تنظیمات پخش موسیقی اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

یکی از آزاردهنده ترین مسائل در اپلیکیشن‌های رایگان وجود تعداد زیادی از تبلیغات است که گاه و بیگاه موجب آزار و اذیت کاربران می‌شوند. موزیک پلیر Mezzo هم از این قاعده مستثنی نیست اما تلاش کرده تا برای آسایش خاطر بیشتر کاربران جایگاه خاصی برای تبلیغات در نظر بگیرد تا کمتر کاربران را اذیت کند.

موزیک پلیر

نواری که پیش روی موسیقی را در اپلیکیشن Mezzo نمایش می‌دهد به صورت نمودار میله‌ای از حجم صداست که علاوه بر زیبایی امکان عقب و جلو بردن موسیقی را آسان تر می‌کند.

اپلیکیشن Mezzo تلاش کرده تا همه چیز در دسترس کاربر باشد و برای انجام کار‌های معمول در زمینه‌ی موسیقی خیلی سختی نکشد. نمونه‌ی بارزش امکان ایجاد پلی لیست و تغییر پلی لیست با سرعت بالاست. در این اپلیکیشن، یک پلی لیست پیش فرض وجود دارد که آخرین آهنگ‌های اضافه شده به دستگاه را ردیابی می‌کند.

همچنین امکان اضافه کردن پلی لیست به راحتی برای کاربران فراهم شده و به راحتی می‌توانید پلی لیست خود را ایجاد کرده و به انتخاب‌ آهنگ‌های مورد علاقه‌تان بپردازید.

موزیک پلیر Mezzo دو ویجت برای تلفن همراهتان به ارمغان می‌آورد که یکی نازک و به صورت نواری در صفحه قرار می‌گیرد و دیگری به صورت کامل و 4x4 تمام صفحه را مال خود می‌کند. هر دو ویجت امکانات عادی یک پلیر معمولی را دارند و نباید انتظار چیزی بیشتر از این را ازشان داشته باشید.

مثل بیشتر ویژگی‌های دیگر، Mezzo‌ دسترسی ساده‌ای برای اکوالایزر ایجاد کرده و می‌توانید هر زمان که می‌خواهید این ویژگی را با کشیدن صفحه به سمت چپ مشاهده کنید و تغییرات لازم را در آن ایجاد کنید.

موزیک پلیر

در پایان باید به پشتیبانی این اپلیکیشن از متن شعر‌ها نیز اشاره‌اش داشته باشیم. موضوعی که در Mezzo بی شباهت به بقیه‌ی پلیر‌ها نیست. به این معنی که اگر هر فایل موسیقی همراه با متن باشد، می‌توانید به راحتی متن شعر را از طریق این نرم افزار مشاهده کنید. این ویژگی قابلیت فعال شدن و غیر فعال شدن را هم داراست و در صورتی که علاقمند به مشاهده‌ی متن موسیقی نباشید می‌توانید به راحتی آن را غیر فعال کنید.

به طور کلی موزیک پلیر Mezzo می‌تواند انتخاب مناسبی به عنوان پلیر تلفن همراه اندرویدی‌تان باشد. رابط کاربری بسیار خوب که اصلی ترین مزیت این برنامه است، تجربه‌ی روان و ساده‌ای از شنیدن موسیقی برایتان به ارمغان می‌آورد و شاید زیبایی منحصر به فرد این اپلیکیشن باعث شود گاهی به جای شنیدن موسیقی، دوست داشته باشید آن را تماشا کنید.

Music Player Mezzo Music Player Mezzo قیمت: رایگان سازنده: Dzinias Rusak سیستم عامل: اندروید حجم: 3.6 مگابایت بیشتر بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی اپلیکیشن Music Player Mezzo؛ شنیدنی و حتی دیدنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..