تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمارهای جالب از نتایج کنکور سراسری

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری اعلام شد. بر این اساس پسرها گوی سبقت را از دخترها ربودند، همچنین تهرانی‌ها در برترین‌های علوم تجربی جایی ندارند.

  24 از پسران و 12 نفر از دختران در میان 36 نفر برتر گروه آزمایشی قرار دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در گروه آزمایشی علوم تجربی 8 نفر پسر و 2 دختر، درگروه آزمایشی علوم انسانی 5 پسر و 5 دختر، در گروه آزمایشی هنر 3 دختر و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی یک دختر و 2 پسر به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

نکته جالب برترین‌های امسال این است که در گروه آزمایشی علوم تجربی هیچ فردی از شهر تهران به عنوان نفر برتر انتخاب نشده است.

در گروه علوم ریاضی 4 نفر از تهران، 2 نفر از بندرعباس و از شهرکرد، بابلسر، قم و یزد هر کدام یک نفر اول شدند.در گروه علوم تجربی یک نفر از قوچان، 3 نفر از تبریز، یک نفر از تربت‌حیدریه، یک نفر از کرج یک نفر از ارومیه یک نفر از بیرجند و یک نفر از تالش به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

همچنین از گروه انسانی 6 نفر از تهران و بقیه از شهرهای ساری، کاشان، کامیاران و اصفهان هستند.

از گروه آزمایشی هنر 2 نفر از تهران و یک نفر از اصفهان هستند.

 در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی یک نفر از تربت حیدریه، یک نفر از سمنان و یک نفر از کرج به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمارهای جالب از نتایج کنکور سراسری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..