تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه «شما» راوی گردشگری کشور می شود

شبکه شما مسئولیت تولید و پخش برنامه های حوزه گردشگری و توریست را برعهده گرفته و قرار است این شبکه سه ساعت از برنامه های هر روز خود را به بحث توریست و گردشگری اختصاص دهد.

علی دارابی (معاون امور استان های صدا و سیما) در پاسخ به این پرسش که آیا امور استان ها برنامه ای برای معرفی جاذبه های استان های مختلف کشور که می تواند سبب تقویت گردشگری داخلی شود و در شرایط کنونی به اقتصاد کشور کمک کند، دارد یا خیر؛ گفت: براساس دستوری که رئیس سازمان صداوسیما داده اند، معاونت استان ها و شبکه شما مسئولیت تولید و پخش برنامه های حوزه گردشگری و توریست را برعهده گرفته و در حال حاضر ما در پی این هستیم تا با فراهم کردن شرایط؛ شبکه شما بتواند سه ساعت از برنامه های هر روز خود را به بحث توریست و گردشگری اختصاص دهد و این موضوع آرام آرام توسعه پیدا کند.

وی در ادامه در پاسخ به این موضوع که آیا برای این برنامه، همکاری با بخش خصوصی نیز در دستور کار قرار دارد یا خیر گفت: اگر ما بخواهیم گردشگری را تنها در سازمان میراث فرهنگی خلاصه کنیم، کار غلطی انجام داده ایم چراکه این سازمان تنها بخش دولتی را نمایندگی می کند و ما به عنوان رسانه باید با آنها و و همینطور بخش خصوصی جلساتی را برگزار کنیم و این موضوع سازماندهی شود تا هرچه زودتر متوجه شویم که در این حوزه از چه ظرفیت هایی برخورداریم و چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. در حال پی ریزی مقدمات این موضوع هستیم و به زودی برنامه های ما در این حوزه آغاز می شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایلنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه «شما» راوی گردشگری کشور می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..