تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان قسمت آخر سریال عشق حرف حالیش نمیشه و عکس بازیگران

سریال عشق حرف حالیش نمیشه

داستان آخرین قسمت, عکس های بازیگرا نسریال عشق حرف حالیش نمیشه

داستان قسمت آخر سریال ترکی عشق حرف حالیش نمیشه

سریال عشق حرف حالیش نمیشه Ask Laftan Anlamaz یکی از سریال های ترکی است که در سال 2016 تا سال 2017 از بشکه شو تی وی Show Tv پخش شد. موضوع این سریال درام عاشقانه است که در 31 قسمت پخش شد. این سریال در پایگاه فیلم و سریال IMDB امتیاز نبستا بالای 7.2 را از کاربرانش گرفته است. بازیگران معروفی مانند هانده ارچل و بوراک دنیز در این سریال ایفای نقش کرده اند.

سریال عشق حرف حالیش نمیشه

داستان سریال عشق حرف حالیش نمیشه

داستان این سریال در مورد دختری زیبا به نام حیات اوزون است که این دختر از قشر متوسط جامعه است و در یکی از مناطق حاشیه ای شهر استانبول زندگی می کند. رئیس او مورات سارسیلماز در شرکت بین المللی پارچه سارته است که در ادامه او با این دختر داستان هایی دارد. در ابتدای سریال این دختر برای بدست آوردن شغل در این شرکت مجبور می شود که خودش را شخصی دیگر معرفی کند که این آغاز تمام اتفاقات این سریال است.در ادامه داستان شخصیت های دیگری مانند خانواده مورات و دوستان صمیمی حیات ایپک و اصلی هم در روند و شکل گیری این داستان بسیار موثر هستند. رابطه بین مورات ماجراهای بسیار جالب و غیرقابل پیش بینی ایجاد می کند که باعث می شود داستان این سریال بسیار زیبا شود.

سریال عشق حرف حالیش نمیشه

معرفی بازیگران سریال عشق حرف حالیش نمیشه

معرفی بازیگران سریال عشق حرف حالیش نمیشه

مورات سارسیلماز با بازی بوراک دنیز / حیات اوزون با بازی هانده ارچل / ایپک و آسلی (دوستان صمیمی حیات) / دوروک سارسیلماز (برادر ناتنی مورات) / نژات سارسیلماز(پدر مورات) / دریا(همسر دوم نژات و مادر دوروک ) / امینه ( مادر حیات) / توال (طراح لباس شرکت سارته) / کرم (راننده ی شخصی و دوست مورات) / دیدم (دوست دختر سابق مورات و تاپ مدل شرکت سارته) / عظیمه ( مادربزرگ مورات و دوروک) / حشمت (پدر بزرگ حیات)

عکس های بازیگران سریال عشق حرف حالیش نمیشه

سریال عشق حرف حالیش نمیشه

عکس های بازیگران سریال ترکی عشق حرف حالیش نمیشه جم

سریال عشق حرف حالیش نمیشه

تصاویر بازیگران زن و مرد سریال عشق حرف حالیش نمیشه

سریال عشق حرف حالیش نمیشه سریال عشق حرف حالیش نمیشه سریال عشق حرف حالیش نمیشه سریال عشق حرف حالیش نمیشه سریال عشق حرف حالیش نمیشه

همچنین بخوانید :

سریال نبض

سریال زمرد

سریال تقاطع

سریال یکی بود یکی نبود

سریال پرنده های بی بال

سریال این عشق را چه بنامم

سریال تویی عشق من

سریال مریم

سریال تو زیبایی ؛ داستان قسمت آخر سریال و عکس های بازیگران سریال کره ای

سریال ماسک شیشه ای

سریال سلطان قلبم

سریال در انتظار عشق

سریال آخرین کشتی

سریال عروس استانبولی

سریال انتقام شیرین

سریال بوی توت فرنگی

سریال وطنم تویی

سریال عشق اورژانسی

سریال راهزنان در این دنیا حکومت نمی کنند

سریال عشق اجاره ای

سریال دختران آفتاب

سریال زندگی گمشده

دانلود آهنگ تیتراژ سریال عشق حرف حالیش نمیشه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان قسمت آخر سریال عشق حرف حالیش نمیشه و عکس بازیگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..