تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش و همگانی کردن بوکس از اولویت‌های کاری فدراسیون است

آموزش و همگانی کردن بوکس از اولویت‌های کاری فدراسیون استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین ثوری در نشست هم اندیشی روسای هیات‌های استانی بوکس سراسر کشور در مشهد گفت:آموزش و همگانی کردن بوکس و انضباط کاری موارد مورد توجه در سند راهبردی بوکس است.


وی به حضور بوکسور‌های ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 اشاره کرد و اظهار داشت: امسال به درخواست اندونزی و تصمیم کمیته آسیایی سه وزن سنگین بوکس از مسابقات حذف شد، بنابراین هیچ کشوری در بخش سنگین وزن نماینده‌ای ندارد.


ثوری ادامه داد: سه وزن سنگین بوکس برای ایران جزو شانس‌های همیشگی کسب مدال بود و امسال بوکسور‌های ایران به ناچار در سه وزن منهای 49 کیلوگرم، منهای 69 کیلوگرم و منهای 75 کیلوگرم در رقابت‌ها شرکت می‌کنند.


رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: در رقابت‌های آسیایی، قزاقستان، ازبکستان، تایلند، کره و ژاپن جزو حریفان اصلی هستند.

انتهای پیام//ع.ع

نشست هم اندیشی روسای هیات‌های استانی بوکس کشوردر مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش و همگانی کردن بوکس از اولویت‌های کاری فدراسیون است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..