تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خراسان رضوی در رتبه ششم اشتغال بخش صنعت کشور قرار دارد

خراسان رضوی در رتبه ششم اشتغال بخش صنعت کشور قرار داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ راضیه علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی امروز در جمع خبرنگاران گفت طبق آمار موجود در حال حاضر خراسان رضوی با 2 هزار و 820 طرح صنعتی فعال، سرمایه گذاری ۲۴.۸ هزار میلیارد تومان و همچنین اشتغال ۸۵.۱ هزار نفر از نظر تعداد در رتبه پنجم و به لحاظ اشتغال در رتبه ششم کشور قرار گرفته است.


وی افزود: طی ۴ ماهه سال جاری تعداد ۵۲۵ فقره مجوز تاسیس با سرمایه گذاری ۱۷ هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰ هزار و ۴۹۰ نفر صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۲.۷ درصد، از نظر اشتغال ۲۳.۲ درصد و همچنین از نظر سرمایه ۵.۷ درصد افزایش داشته است.


علیرضایی با بیان این که بیشترین سهم سرمایه گذاری از مجوز‌های صادره، در گروه محصولات کانی غیرفلزی بوده است، افزود: این تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ میلیارد ریال از مجموع سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است.


وی تاکید کرد: بیشترین اشتغال در طرح‌های خراسان رضوی نیز مربوط به محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها بوده که هزار و 559 نفراز کل اشتغال است.


رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان رضوی گفت: برای تداوم روند سرمایه گذاری فعلی در خراسان رضوی از همه کارآفرینان دعوت می‌شود تا با سرمایه گذاری در طرح‌های نو و دانش بنیان و زیربنایی از توسعه استان حمایت کنند.

انتهای پیام// ه.ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خراسان رضوی در رتبه ششم اشتغال بخش صنعت کشور قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..