تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا به پرسپولیسی‌ها جام نمی‌دهند

فردا به پرسپولیسی‌ها جام نمی‌دهند

ورزش > لیگ برتر - پرسپولیسی‌ها فردا در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان هستند.پیش از این قرار بود تا جام قهرمانی در سوپر جام را در نخستین بازی آنها در ورزشگاه آزادی تقدیم‌شان کنند اما فردا این اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در شرایطی که خیلی از هواداران پرسپولیس منتظر اهدای جام قهرمانی شان در سوپر جام هستند اما این اتفاق در بازی با فولاد نخواهد افتاد.ماجرا از این قرار است در حالی که سازمان لیگ و کمیته انضباطی نتیجه سوپرجام را سه بر صفر و پرسپولیس را قهرمان اعلام کرده اند اما هنوز کمیته استیناف جلسه‌ای در این مورد نداشته و  به همین دلیل اهدای جام در بازی فردا منتفی است.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا به پرسپولیسی‌ها جام نمی‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..