تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست رئال بدون رونالدو هم سخت است

ایرنا: «مارک آندره تراشتگن» سنگربان آلمانی آبی اناری پوشان در اظهار نظری اذعان کرد که پیروزی مقابل حریف دیرینه شان یعنی رئال مادرید بدون حضور «کریستیانو رونالدو» هم کار سختی است.

 تارنمای خبری «اسپوتس کیدا» روز پنجشنبه نوشت: فوق ستاره پرتغالی سفیدپوشان پس از سپری کردن 9 سال آمیخته با جام های رنگین، ماه گذشته با قراردادی 112 میلیون یورویی «سانتیاگو برنابئو» را به مقصد تورین ترک کرد.

مهاجم 33 ساله کنونی یوونتوس در مدت حضور در جمع کهکشانی ها، آمار درخشانی را به ویژه در بازی های تیمش مقابل بارسا از خود بر جای گذاشت، بطوریکه با به ثمر رساندن گل در ال کلاسیکوی ماه مه گذشته (اردیبهشت ماه جاری) که در نهایت با تساوی 2 – 2 به پایان رسید، آمار گل های زده خود را در مجموع 18 ال کلاسیکو، با «آلفردو دی استفانو» اسطوره باشگاه رئال برابر کرد.

شکست رئال بدون رونالدو هم سخت است

در این بین، تراشتگن با اشاره به نبودن بهترین گلزن تاریخ رئال و همچنین آگاهی از نتیجه دست کم گرفتن مادریدی ها اظهار داشت: به نظرم آن ها مثل هر سال تیم فوق العاده ای دارند، درست مثل ما؛ بازی کردن و شکست دادن این تیم چه با رونالدو و چه بدون حضور او کار سختی است.

وی تصریح کرد: مسلما همه می دانیم که رونالدو بازیکنی است که در نتیجه بسیاری از بازی ها تاثیر گذار و تعیین کننده است، اما ما روی کار خودمان تمرکز می کنیم و می دانیم که با داشتن اعتماد به نفس از عهده هر کاری بر می آییم.

سنگربان کاتالان ها که خود را برای پنجمین فصل حضور در نیوکمپ آماده می کند و پس از خداحافظی «آندرس اینیستا» از او به عنوان گزینه دوم برای بازوبند کاپیتانی این تیم نام برده می شود، در این خصوص تاکید کرد: این موضوع را من تعیین نمی کنم اما بودن نام من در میان گزینه های کاپیتانی بارسلونا باعث افتخار است اما این موضوع برای من اولویت اول نبوده و چندان اهمیت ندارد، در واقع ما برای موفقیت به بیش از 4 کاپیتان نیاز داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست رئال بدون رونالدو هم سخت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..