تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی خودرو در محور گناباد - کاخک

واژگونی خودرو در محور گناباد - کاخک

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امین زمانی افزود: در پی اعلام این حادثه ماموران اورژانس ۱۱۵ امامت به محل اعزام شدند؛ دراین حادثه راننده خودروی سواری که آقایی ۵۵ ساله بود قبل از رسیدن آمبولانس بعلت آسیب شدید به سر و اندام فوت کرده بود.


وی گفت: در حادثه‌ای دیگر بدنبال واژگونی خودرو پراید بعد از روستای فودنجان دو آمبولانس از مرکز اورژانس ۱۱۵ گناباد به محل اعزام شد و دو مصدوم این حادثه را به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل کردند.


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گناباد افزود: در ساعات گذشته سه واژگونی خودرو در محور‌های تحت پوشش اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی گناباد اتفاق افتاده که بدنبال آن دونفر کشته و سه نفر نیز مصدوم شدند و توسط آمبولانس‌های زمینی و هوایی اورژانس گناباد به بیمارستان‌های آیت الله مدنی بجستان و علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.


انتهای پیام//م. ن

واژگونی خودرو در گناباد حادثه ساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی خودرو در محور گناباد - کاخک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..