تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور دومین ملی‌پوش ایران در لیگ جزیره قطعی شد

در پی درخشش ملی پوش تیم فوتبال کشورمان در جام جهانی حالا تیم های انگلیسی منچسترسیتی و کریستال پالاس به دنبال جذب او هستند.

به گزارش شمانیوز: سامان قدوس مهاجم تیم ملی کشور مان که در حال حاضر در باشگاه اوسترشوندس لیگ برتر سوئد بازی می کند و توانسته 20 گل نیز برای این تیم به ثمر برساند با درخشش خوبی که در جام جهانی 2018 روسیه داشت توجه بسیاری از تیم ها از جمله منچستر سیتی را به سمت خود جلب کرده است.

سامان قدوس علاوه بر درخشش در تیم ملی با 11 گل زده،در لیگ سوئد نیز نمایش خوبی داشته است و چند تیم چینی نیز به دنبال جذب او هستند.

سامان قدوس در جواب به پیشنهادات باشگاه های چینی برای پیوستن او به تیم آن ها گفته است:باشگاه های چینی پیش تر نیز پیشنهادات خوبی به من داده بودند اما در حال حاضر خیلی جوان هستم که بخواهم به باشکاه های چینی بروم و پول برایم در الویت باشد.

اما آخرین اخبار حاکی از آن است که فقط سیتی زن ها در لیگ جزیره سامان را نمی خواهند و او پیشنهاد جدیدی را عصر دیروز از تیم کریستال پالاس دریافت کرده و باید حضور دومین ملی پوش ایران در لیگ جزیره را قطعی شده بدانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور دومین ملی‌پوش ایران در لیگ جزیره قطعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..