تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره عراقی به استقلال پیوست

مهاجم تیم ملی عراق با عقد قرارداد رسمی به استقلال پیوست.

به گزارش شمانیوز: با توجه نیازی که شفر برای جذب یک مهاجم حس می کرد فعالیت باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و این باشگاه امشب موفق شد با طارق همام عراقی قرارداد امضا کند.
همام که توانایی بازی در پست وینگر راست، چپ و مهاجم هدف را دارد دقایقی پیش با استقلال به توافق رسید و قرارداد خود را امضا کند تا رسما برای فصل جدید کارش را در این تیم آغاز کند و از روز جمعه خود را برای بازی با تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر آماده کند.
استقلال در شرایطی طارق همام را به خدمت گرفته است که این تیم پیش از این مرتضی تبریزی را هم به عنوان مهاجم هدف به خدمت گرفته بود و به نظر شفر دارد تیم قدرتمندی را آماده لیگ هجدهم می کند.
حمام 22 سال سن دارد و سهمیه بزرگسالان استقلال را پر نخواهد کرد ضمن این که این بازیکن 45 بازی برای تیم ملی عراق انجام داده و بازیکن با تجربه ای محسوب می شود.
استقلال به جز همام قرار است یک مهاجم هدف غیر آسیایی را هم جذب کند و به این شکل فعالیت باشگاه همچنان در نقل و انتقالات ادامه خواهد داشت.

ستاره عراقی به استقلال پیوست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره عراقی به استقلال پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..