تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه مهدی پاکدل به مسئولان

به گزارش شمانیوز: مهدی پاکدل، بازیگر فیلم سینمایی تنگه ابوقریب با انتشار تیزر آخرین ساخته بهرام توکلی در حساب شخصی خود در اینستاگرام نوشته است:

«پیشنهاد می‌کنم به مسئولین با اینکه خیلی درگیرن حتماً حتماً فیلم تنگه ابوقریب رو وقتی اکران شد ببینن. ببینید تا اگه نمی‌دونید یا یادتون رفته، یادتون بیاد که دقیقاً 30 سال پیش تو روزای پایانی جنگ، قبل از پذیرش قطعنامه همین مردم و جوون‌ها چه جوری و به چه دلیل جونشون رو گذاشتن وسط. ببینید ایرانی‌ها برای حفظ شرف و غرورشون چه کردند، ببینید شاید شاید شاید خجالت بکشید...»

فیلم تنگه ابوقریب روایتگر یکی از نبردهای سرنوشت‌ساز روزهای پایانی جنگ است که قرار است از روز چهارشنبه 17 مرداد در سینماهای کشور اکران شود.

این فیلم موفق به کسب شش جایزه جشنواره 36 فیلم فجر شد.

جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، علی سلیمانی و مهدی پاکدل بازیگران این فیلم تولید مؤسسه اوج هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه مهدی پاکدل به مسئولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..