تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر جدید کارگروه تخصصی شبکه فروش و بازاریابی سندیکا انتخاب شد

بهمن سوری مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه آرمان با رای اکثریت اعضای کارگروه تخصصی شبکه فروش و بازاریابی سندیکای بیمه گران ایران، به عنوان دبیر جدید این کارگروه انتخاب شد.

به گزارش شمانیوز: کارگروه تخصصی شبکه فروش و بازاریابی سندیکای بیمه گران ایران در نشست اخیر از میان اعضای خود بهمن سوری مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه آرمان را به عنوان دبیر این کارگروه انتخاب کرد.
بر اساس آئین نامه داخلی سندیکای بیمه گران، دبیر کارگروه های تخصصی سندیکا از میان اعضای آن کارگروه و با اکثریت آراء به مدت یکسال انتخاب می شود. سندیکای بیمه گران ایران در حال حاضر دارای ۱۳ کارگروه تخصصی در زمینه های مختلف بیمه ای است.
این سندیکا در چارچوب ساختار ستادی خود از همکاری و کمک های فنی و تخصصی مدیران و کارشناسان شرکت های بیمۀ عضو بهره می برد. تمامی مدیران تخصصی رشته ها مختلف بیمهای و سایر بخش های شرکت های بیمه در قالب کارگروه های تخصصی در کنار هم به بررسی تخصصی موضوعات مرتبط با کارگروه می پردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر جدید کارگروه تخصصی شبکه فروش و بازاریابی سندیکا انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..