تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود دانشکده علوم پزشکی تربت جام به رتبه بندی وبومتریکس دانشگاه‌های جهان

ورود دانشکده علوم پزشکی تربت جام به رتبه بندی وبومتریکس دانشگاه‌های جهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛دکتر محمد افکار ریاست دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت : با توجه به نسخه اولیه رتبه بندی وبومتریکس دانشگاه‌های جهان که دیروز توسط پایگاه وبومتریکس در اسپانیا منتشر گردید دانشکده علوم پزشکی تربت جام  توانست برای اولین بار به این نظام رتبه بندی ورود پیدا کند و رتبه 24917 را در بین دانشگاه‌های جهان  کسب نماید.

وی ادامه داد: در رتبه بندی وبومتریکس  وب سایت دانشگاه‌های جهان بر اساس شاخص‌های تعداد لینک‌های داده شده به سایت دانشگاه) شاخص (Impact با وزن 50%، تعداد صفحات ایندکس شده از سایت دانشگاه در گوگل) شاخص (Presence با وزن 5% و شاخص‌های پژوهشی مجموع استنادات ده پژوهشگر برتر دانشگاه به لحاظ استنادات  در Google scholar citations) شاخص (Openness با وزن 10% و مقالات نمایه اسکوپوس دانشگاه که به لحاظ استنادات جزء 10%برتر هستند) شاخص Excellence با وزن 35%  مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار گرفته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: شاخص‌های وبومتریکس به این دلیل به وجود آمده‌اند که میزان توجه مؤسسات و دانشگاه‌ها را به نشر اینترنتی نشان دهد. به عبارت دیگر هدف اصلی این رتبه‌بندی حمایت از طرح‌های دسترسی آزاد به‌منظور افزایش انتقال علم و دانش تولید شده توسط دانشگاه‌ها به کل جامعه است.

انتهای پیام// س ج

  دانشکده علوم پزشکی تربت جام  توانست به نظام رتبه بندی و بومتریکس دانشگاه‌های جهان. ورود پیدا کند  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود دانشکده علوم پزشکی تربت جام به رتبه بندی وبومتریکس دانشگاه‌های جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..