تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی احتیاطی هنگام جوشکاری موجب آتش سوزی شد

بی احتیاطی هنگام جوشکاری موجب آتش سوزی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان نیشابور گفت: 24 تن پرس کاه و یونجه دپو شده در کنار یک دامداری در اثر بی احتیاطی هنگام جوشکاری دچار آتش سوزی شد.


سید مهدی حسینی افزود: با اعلام این آتش سوزی به سامانه 125 دو تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره 3 و یک تانکر پشتیبانی به محل اعزام شدند .


مدیر عامل آتش نشانی ادامه داد: این آتش سوزی در اثر بی احتیاطی هنگام جوشکاری رخ داده بود که بر اثر آن حدود 20 تن پرس کاه و 4 تن پرس یونجه به طور کامل در آتش سوخت و از بین رفت .

انتهای پیام// س. ح

آتش سوزی در انبار پرس کاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی احتیاطی هنگام جوشکاری موجب آتش سوزی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..