تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف فدراسیون سوق دادن نابینایان به سوی ورزش است

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان :

هدف فدراسیون سوق دادن نابینایان به سوی ورزش استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مظلومی رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در مجمع عمومی سالانه هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر در رشته گلبال، شطرنج و دوومیدانی ورزشکار اعزامی به مسابقات جاکارتا داریم امیدوارم اعزام آن‌ها و درخششان سبب ایجاد انگیزه برای دیگران باشد.

وی افزود: استان‌ها باید حتی اگر شده بصورت گلخانه‌ای و متمرکز یک ورزشکار را شناسایی و در تیم ملی داشته باشند تا ظرفیت و بستر برای حضور دیگران را هموار شود.

مظلومی ادامه داد: باید از تمام توانمان در ترویج ورزش و پرورش قهرمانان بهره‌مند شویم؛ نواب روسا نیز باید با تعامل و مشارکت با روسای هیئت‌ها در یک راستا گام بردارند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان همچنین با اشاره به مسابقات ورزشی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فدراسیون نابینایان کشور از هم اکنون برای این جشنواره عظیم ورزشی برنامه ریزی کرده و خود را برای اعزام حدود 2 هزار ورزشکار نابینا و کم بینا به این رقابت‌ها آماده می‌کند.

کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و نائب رییس این مجمع نیز با بیان اینکه هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خراسان رضوی جزو برترین‌های کشور است، گفت: امیدواریم با حمایت‌های اداره کل در خصوص توسعه ورزش‌های نابینایان و کم بینایان بخصوص در مناطق محروم که نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری دارد، حوزه ورزش‌های نابینایان در سطح استان فعال‌تر شود.

وی با توجه به اعزام ورزشکاران خراسان رضوی به مسابقات پاراسیایی جاکارتا گفت: نسبت به دوره گذشته ما در اعزام رشد صدرصدی داشتیم که این نشانه رشد، توسعه و بالندگی ورزش استان است.


انتهای پیام // ف. ف


برگزاری مجمع عمومی سالانه هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خراسان‌رضوی در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف فدراسیون سوق دادن نابینایان به سوی ورزش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..