تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز فولادی تالار نقره ای با عرضه ۱۵۵ هزار تن محصول

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه میزبان ۶۰ هزار تن تختالC و ۲۵ هزار تن تیرآهن ۱۶ و ۱۸ ، ۲۵ هزار تن سبد میلگرد مخلوط، ۴۵ هزار تن شمش بلوم و ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کالا خبر،  ۱۴۷ هزار و ۲۷۷ تن قیر، مواد شیمیایی و گوگرد نیز در تالار فراورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، تالار صادراتی بورس کالای ایران شاهد عرضه ۸۳ هزار و ۹۰۰ تن انواع قیر  و ۴۹۴ تن است.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک هزار تن خرمای مضافتی، ۷۷۰ تن روغن خام سویا، ۶ هزار و ۴۰۰ تن گندم و سبد گندم خوراکی، ۷ هزار و ۵۰۸ تن شکر و ۵ تن و ۴۰۰ کیلوگرم زعفران رشته ای را تجربه می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز فولادی تالار نقره ای با عرضه ۱۵۵ هزار تن محصول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..