تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوپو و شیائومی به جرگه تولیدکنندگان اسمارت‌فون‌های تاشو می‌پیوندند

اوپو و شیائومی به جرگه تولیدکنندگان اسمارت‌فون‌های تاشو می‌پیوندندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه تولید گوشی‌های هوشمند تاشو آغاز شده است و هر کمپانی بزرگ اسمارت‌فون سازی در تلاش است در این رقابت شرکت کند و از این عرصه عقب نماند. بعد از این که سامسونگ اعلام کرد این شرکت برنامه‌هایی دارد تا به عنوان اولین شرکت گوشی هوشمندی با نمایشگری انعطاف‌پذیر و تاشو بسازد، هوآوی اعلام کرد که قصد دارد در همین زمینه با سامسونگ رقابت کند و این کمپانی را شکست دهد. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که دو برند بزرگ چینی دیگر قصد ورود به این رقابت را دارند.

شیائومی و اوپو دو شرکت چینی هستند که قصد پیدا کردن تولیدکننده نمایشگری را دارند تا برای آن‌های پنل‌های نمایشگر تاشو بسازد. آن‌ها برای این کار سه غول تولید نمایشگر را پیش رو دارند: BOE، Visionox و LG Display. اما به جای دنبال کردن برنامه سامسونگ و هوآوی، شیائومی اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد خود را به عنوان اولین تولیدکننده گوشی هوشمند تاشو در جهان معرفی کند که یک اسمارت‌فون تاشو را به جهان واقعی آورده است و بعد از اعلام خبر این کار را انجام داده است.

بر خلاف استراتژِی سامسونگ و هوآوی، شیائومی قصد دارد ابتدا روی بازار چین تمرکز کند و به دنبال این است که در قیمت‌گذاری حریفان خود را هم در جهان شکست دهد.

یادآور شدن این مسئله مهم است که گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد اولین قیمت‌هایی که از گوشی‌های تاشوی Galaxy کمپانی سامسونگ می‌توان انتظار داشت بین هزار و 800 تا 2هزار و 800 دلار است اما کمپانی‌های چینی، قیمت این گوشی‌ها را از 900 تا هزار و 400 دلار آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

شرکت‌های چینی در صدد تولید گوشی‌های هوشمند تاشو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوپو و شیائومی به جرگه تولیدکنندگان اسمارت‌فون‌های تاشو می‌پیوندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..