تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Bigfoot Monster Hunter v1.91

Bigfoot Monster Hunter یک بازی تیراندازی اول شخص ترسناک به سبک بقاء است که در آن شما نقش یک شکارچی شجاع را بازی می‌کنید که به دنبال یک هیولا در اعمال جنگل‌های شمالی می‌گردد! شما شایعه‌هایی را از افراد بسیاری شنیده‌اید که در جنگل گم شده و بعداً مرده پیدا شده‌اند. افراد بسیاری که به دنبال پاگنده رفته‌اند کاملاً ناپدید شده‌اند. با دانستن این که این ماجراجویی ممکن است بسیار خطرناک باشد، خود را آماده می‌کنید. در زرادخانه‌ خود دوربین‌های جاسوسی کوچک، تله خرس، تفنگ شکار، چراغ قوه و همه چیزهایی که ممکن است مفید باشند را دارید. هدف شما بسیار آسان است، هیولا را بیابید و شکارش کنید. اما مراقب باشید وگرنه پاگنده شما را از هم خواهد درید!

در حال ردگیری پاگنده باید بسیار هوشمندانه عمل کنید. این هیولا تاکنون افراد زیادی را کشته و می‌داند چه کار باید بکند. همیشه به خاطر داشته باشید که هر لحظه یک شکارچی ممکن است خود به شکار تبدیل شود. تله‌ها را کار بگذارید، دوربین‌ها را تنظیم کنید تا اطراف را زیر نظر داشته باشید و همیشه برای حمله از پشت آماده باشید. این موجود باهوش است و از پیش نقاط ظعف شما را می‌داند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Bigfoot Monster Hunter v1.91»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..