تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتابخانه باقرالعلوم (ع) باقرشهر احداث می شود

خبرگزاری بسیج: بالاخره بعد از چند سال وقفه، کتابخانه ی باقرالعلوم (ع) باقرشهر توسط دوره پنجم مدیریت شهری ساخته می شود .

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، دکتر ناصری پور شهردار باقرشهر گفت: این کتابخانه در زمینی به مساحت ۷۷۲ متر مربع و در سه طبقه با زیربنایی در حدود ۴۲۰ متر مربع ساخته خواهد شد که مقدمات ساخت آن به زودی آغاز می شود و در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار برای ساخت این کتابخانه هستیم تا در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه باشیم .

در جلسه ای با حضور شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس کمیسیون فرهنگی مذهبی و آموزش شورای شهر و مسئولان نهاد کتابخانه ها در مورد مشکلات و وقفه به وجود آمده در ساخت کتابخانه باقرالعلوم (ع) باقر شهر بحث و تبادل نظر شد و راهکارهای موجود و نحوه ساخت این کتابخانه مورد بررسی قرار گرفت .

شهردار باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : با پیگیری اعضای شورای شهر خوشبختانه کار ساخت این کتابخانه که چندین سال رها شده بود آغاز می شود .

دکتر ناصری پور گفت :در این جلسه مقرر شد ساخت این بنا از محل عوارضی که شهرداری به منظور توسعه فرهنگ و زیرساخت های کتاب و کتابخوانی پرداخت می کند ساخته شود .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتابخانه باقرالعلوم (ع) باقرشهر احداث می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..