تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند دوگانه «تسه»ها در بازار اوراق مسکن

دیروز اوراق تسهیلات مسکن اسفند۹۵ (تسه۹۵۱۲) با افت ۷/ ۱ درصدی به قیمت ۶۴ هزار و ۹۳۷ تومان معامله شدند.

روز گذشته «تسه»ها بین ۶۴ تا ۶۷ هزار تومان نوسان داشتند. رشد آرام تقاضا به دلیل پایین بودن قدرت خرید متقاضیان با رشد ۵۴ درصدیقیمت مسکن در تیر نسبت به تیر گذشته و تقویت سمت عرضه «تسه»ها مانع از رشد قابل توجه «تسه»ها است. پس از رشد ۲۷۸ درصدی تعداد معاملات مسکن در تهران در اردیبهشت، در ماه‌های خرداد و تیر  به ترتیب افت ۲۲ درصدی و ۲/ ۹ درصدی تعداد معاملات مسکن رقم خورد. گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد واحدهای ۶۰ تا ۷۰ متر، با سهم ۱/ ۱۵ درصدی و در مجموع واحدهای زیر ۸۰ متر، ۲/ ۵۵ درصد از تعداد معاملات را شامل می‌شد. بر این اساس، اولویت اعطای وام به سازنده‌های کم‌متراژ از سویوزارت راه و شهرسازی مورد بررسی است.

منبع: دنیای اقتصاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند دوگانه «تسه»ها در بازار اوراق مسکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..