تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره ۳۷۰ شهید والامقام در شهرستان گرمی

ساعت: 19:44 منتشر شده در مورخ: 1397/05/10 شناسه خبر: 1393629

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل خبر داد:

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یادواره ۳۷۰ شهید والامقام شهرستان گرمی با محوریت سردار پاسدار شهید حسنقلی جعفرپور و شهید شاخص سردار نصراله کریمی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ پاسدار شکر عبدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره‌های شهدای اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یادواره 370 شهید والامقام شهرستان گرمی با محوریت سردار پاسدار شهید حسنقلی جعفرپور و شهید شاخص سردار نصراله کریمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که برگزاری یادواره‌های شهدا کم‌ترین کاری است که در مقابل شهدا می‌توان انجام داد افزود: باید از تمام توان و تلاش خود برای ادای دین به شهدای والامقام استفاده کرده و در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان که کمرنگ کردن نقش شهدای والامقام در تثبیت امنیت و اقتدار کشورمان است بایستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به منظور حفظ و نگهداری از نظام مقدس انقلاب اسلامی به خصوص در عصر کنونی حائز اهمیت بسیار است و این مسئله باید با جدیت و اهتمام ویژه مورد توجه واقع شود.

عبدی تصریح کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام به دست آمده و ما داشته‌هایمان را مدیون این خون پاک شهدایی هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس ایثار و شاجعت را به ارمغان آورده و برای تثبیت نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

وی اظهار کرد: این مراسم معنوی روز پنج شنبه یازدهم مرداد ماه ساعت 17:30 در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود که از عموم مردم برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌اید تا با حضور گرمشان محفل را بیش از پیش معنوی‌تر کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره ۳۷۰ شهید والامقام در شهرستان گرمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..