تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیوکمپ هدف حمله تروریست‌ها واقع شده بود

 وبسایت نود: روزنامه کاتالانی El Periódico در گزارش روز چهارشنبه خود مدعی شده است که ورزشگاه نیوکمپ سال گذشته هدف حمله نافرجام تروریست ها واقع شده است.

در گزارش این روزنامه آمده است، تروریست هایی که ۱۷ آگوست ۲۰۱۷ با یک حمله، ۱۳ نفر را به کام مرگ کشاندند و بیش از ۱۰۰ زخمی به جای گذاشتند، قصد داشتند سه روز بعد، در بازی نخست بارسلونا در لالیگا، نیوکمپ را هدف حمله خود قرار دهند ولی در این امر ناکام ماندند. چرا که دو روز پیش از این مسابقه، پنج تروریست مسئول حمله روز ۱۷ آگوست، توسط پلیس کشته شدند.

بعدتر، کارآگاهان در تلفن همراه یکی از تروریست ها، اطلاعاتی راجع به برنامه بازی های بارسلونا و نحوه دسترسی به ورزشگاه را پیدا کرده بودند که نشان می داد هدف بعدی آن ها احتمالاً نیوکمپ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیوکمپ هدف حمله تروریست‌ها واقع شده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..