تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد عجیب دوقلو‌ها از مادر‌ی با ۲ رحم + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ در اتفاقی نادر در دنیای پزشکی که به گفته کارشناسان از هر ۵۰۰ میلیون تولد دریک مورد امکان وقوع آن وجود دارد مادری دارای ۲رحم صاحب دوقلو‌هایی شد که هرکدام دریکی از رحم‌های او رشد کردند.

زمانی که خانم جنیفر اَشوود (Jennifer Ashwood) ۳۱ ساله دوران بارداری خود را سپری می‌کرد، متخصصان متوجه وجود ۲ رحم دربدن او شدند، نکته جالب اینکه او دوقلو باردار بود و هریک از جنین‌ها دریکی از رحم‌های او قرارداشتند.


کارشناسان این مورد پزشکی درجهان را بسیار نادراعلام کردند؛ آمار‌ها نشان می‌دهند تنها ۱۰۰ نمونه مشابه از این وضعیت منحصربه فرد پزشکی تاکنون در دنیا به ثبت رسیده است.
بیشتر بانوان دچار این وضعیت ژنتیکی خاص به نام (bicornuate uterus)، صاحب یک نوزاد می‌شوند که تنها در یکی از رحم‌های آن‌ها رشد می‌کند.

یکی از دوقلو‌های خانم اَشوود پسرو دیگری دختر است و از وضعیت سلامت مطلوبی برخوردارند.


خانم اَشوود دارای یک دختر هشت ساله نیز است، اما در زمان اولین بارداری پزشکان متوجه این پدیده غیرعادی در بدن مادرنشده بودند.

بروز چنین حالتی مشکلی برای مادر ایجاد نمی‌کند، اما می‌تواند خطر سقط جنین یا زایمان زودرس را تشدید کند.


منبع:Dailymail

انتهای پیام/

تولد دوقلو از دو رحم مجزا ازیک مادر+ تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد عجیب دوقلو‌ها از مادر‌ی با ۲ رحم + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..