تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست‌های تخصصی انجمن صنفی مترجمان در حوزه ترجمه چیست؟

برنامه نشست های تخصصی انجمن صنفی مترجمان در حوزه ترجمه چیست؟

محمدرضا اربابی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نشست‌های این انجمن گفت: هم اکنون نشست هایی را با موضوعات مختلف در انجمن صنفی مترجمان برگزار می‌کنیم. یکی از این نشست‌ها، نشست ویژه انجمن درباره کپی رایت است که 25 مهر ماه سال جاری در قالب میزگرد برگزار می شود. در این نشست بخشی از مترجمان، نویسندگان و ناشران حضور خواهند داشت.

وی افزود: کارگاه ترجمه، فیلمنامه و نمایشنامه 25 مرداد ماه سال جاری در انجمن صنفی مترجمان با حضور شیوا مقانلو برگزار می شود. در این کارگاه بحث هایی درباره ترجمه فیلمنامه و نمایشنامه مطرح خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان با اشاره به نشست این انجمن در 28 مرداد ماه سال جاری بیان کرد: نشست ترجمه فنی فرانسه 28 مرداد ماه سال جاری با حضور اصغر نوری در انجمن صنفی مترجمان برپاست.

اربابی با اشاره به هدف از برپایی نشست های تخصصی ترجمه در انجمن صنفی مترجمان اظهار کرد: هدف ما در انجمن صنفی مترجمان از برگزاری نشست های ترجمه زبان های فرانسه و آلمانی تمرکز زدایی از زبان انگلیسی و ایجاد ترجمه مستقیم از این زبان هاست. به جای اینکه ترجمه کتاب های زبان های آلمانی و فرانسه را از زبان انگلیسی ترجمه کنیم؛ مترجمان خوبی را در زمینه ترجمه از این زبان ها در انجمن صنفی مترجمان  تربیت می کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست‌های تخصصی انجمن صنفی مترجمان در حوزه ترجمه چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..