تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج: دولت، آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت : درحالی که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ایران است دولت باید آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد.

سردار غیب پرور که در جمع مسئولین بسیج اقشار و بسیج وزارتخانه ها سخن می‌گفت با اشاره به تشدید نابسامانی در بازار ارز و طلا افزود: مسئولان دولتی باید باور کنند که دشمن جنگ اقتصادی را شروع کرده و انتظار ملت این است که دولت نیز آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما همانگونه که برادرانه از قوه قضائیه خواستیم که در مقابل مفسدان اقتصادی برخورد قاطعانه و انقلابی داشته باشند، از برادران خود در دولت هم می‌خواهیم که با رویکرد انقلابی وارد کارزار اقتصادی شوند و اجازه ندهند اقتصاد کشور و معیشت مردم بیش از این دچار تلاطم گردد.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب به ملت ایران وارد می‌کرد گفت: مردم در دهه ۶۰ وقتی مسئولان را کنار خود می دیدند فشارها را تحمل می کردند و اکنون نیز مسئولان باید در مشکلات موجود کنار مردم قرار گیرند و به حل مشکلات آنان بپردازند.

غیب پرور ‌با انتقاد از کم تحرکی دستگاه‌های نظارتی گفت: در حالی که عده ای محدود با دلالی و اخلال در اقتصاد کشور بر مشکلات مردم می افزایند، انتظار از دستگاه‌های نظارتی آن است که با هماهنگی و هم افزایی در برخورد با مفسدان اقتصادی تعلل نکنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان بار دیگر بر آمادگی بسیج برای همکاری و کمک به دولت تاکید کرد و گفت: ما بارها به مسئولان دولتی اعلام کردیم که بسیج با ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد می‌تواند به دولت در حوزه های مختلف کمک کند و معتقدیم اگر دولت از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده کند قطعا مشکلات کشور بسیار سریع تر و کم هزینه تر برطرف خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج: دولت، آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..