تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور حمله توسط "معاون بابا&qu

صراط:

با انتشار يك گزارش با تیتر دبیرخانه مجمع تشخیص یا مجمع خانوادگی تشخیص؟ که پيرامون مسئوليت فرزند محسن رضايي در دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام و اقدامات وي در اين مجموعه بود، كارمندان حقوق بگير دبيرخانه مجمع به صفحه اينستاگرام صراط حمله كرده و موجي از كامنت هاي حمايتي آنها در مورد علي رضايي و پدرش را راه انداخته اند .

اوج ناراحتی این افراد که به وضوح مشخص است از اطلاعات سوخته و اشتباه برخوردارند کار را به جایی رسانده که در کامنتهای خود علیه مدیرمسئول صراط به فحاشی پرداخته اند .

در همين راستا سايت خبري وابسته به رضايي با دستپاچگی تمام ضمن اعتراف به مستند بودن خبر صراط، يادداشتي را عليه اين رسانه منتشر كرد که تا کنون بارها تیتر آنرا تغییر داده است.
نگارنده اين يادداشت نيز از نزديكان خاندان رضايي است و جالب اينكه كامنت گذاران پيج اينستاگرام صراط نيوز ، در ساعت اداري و دقايق نزديك و لحني مشابه به دفاع از روسايشان يعني علي رضايي و پدرش پرداخته اند.
معاون پشتيباني دبيرخانه مجمع، رئيس اداره رفاه، مشاور دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و کارمند کمیسیون چشم انداز، کارمند ستاد شخصی، برخي كارمندان دبيرخانه كه البته در ميان آنها سابقه بازداشت به دليل مسائل اقتصادي و امنيتي هم ديده مي شود از جمله افرادي هستند كه در حمايت از روسايشان اقدام به كامنت گذاري كرده اند.
صراط در گزارش قبلي خود (+) ضمن اينكه از ادغام سه معاونت و نشستن علي رضايي بر صندلي آن افشاگري كرده بود به اين نكته تاكيد داشت كه محسن رضايي علاوه بر پسر، داماد، مادرهمسر پسر و برادران همسرش برخي ديگر از نزديكانش را به استخدام دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت در آورده بود.

در میان هیاهوی صورت گرفته توسط مواجب بگیران رضایی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنان این ابهام در اذهان پر رنگ است که چرا محسن رضایی پسرش را بعنوان یکی از معاونتهای پر پول خود منصوب کرده و دیگر نزدیکانش را با بودجه بیت المال به استخدام مجمع در آورده است؟!

در مورد اقدامات و حواشی خاندان رضایی و اطرافیانش که همواره برای نظام هزینه ساز بوده اند مطالب مستند و متعددی وجود دارد که صراط نیوز در آینده به انتشار آنها اقدام خواهد کرد .

در تصاویر زیر برخی از کامنت های حمایتی و فحاشی های کارمندان خاندان رضایی را مشاهده می کنید

تخنتنختع9اد

تخنتنختع9اد

تخنتنختع9اد

تخنتنختع9اد

حقوق بگیران محسن رضایی از چه چیزی سوختند؟! + تصاویر

اعتراف سایت منتسب به رضایی پیرامون مستند بودن گزارش صراط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور حمله توسط "معاون بابا&qu»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..