تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس خط پایانه زکریا مشهد طلاها را به صاحبش بازگرداند

قدس آنلاین: مجتبی کاظمی، رییس خط وظیفه شناس این سازمان پس از مراجعه یکی از شهروندان در شب گذشته و اعلام مفقود شدن مقداری طلا در اتوبوس های این سازمان، صبح امروز تمامی اتوبوس های خط ۸۰ را بازدید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، رییس خط مستقر در پایانه زکریا سازمان اتوبوسرانی مشهد پس از پیدا کردن بسته حاوی طلا به ارزش ۳۱۰ میلیون ریال در یکی از اتوبوس‌های خط ۸۰، آن را به صاحب اصلیش بازگرداند.

مجتبی کاظمی، رییس خط وظیفه شناس این سازمان پس از مراجعه یکی از شهروندان در شب گذشته و اعلام مفقود شدن مقداری طلا در اتوبوس های این سازمان، صبح امروز تمامی اتوبوس های خط ۸۰ را بازدید کرد.

در این بازدبد پس از پیدا کردن بسته حاوی طلا طبق وظیفه انسانی و خداپسندانه آن را به سازمان اتوبوسرانی تحویل داد و بعد از احراز مالکیت بسته حاوی طلا تحویل صاحب اصلیش شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس خط پایانه زکریا مشهد طلاها را به صاحبش بازگرداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..