تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز جسد رهاشده در کانال آب فاش نشد

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ 9 آذر سال گذشته جسد ناشناس دختر جوانی در یک کانال آب در ایوانکی سمنان کشف و پس از بررسی پرونده‌های افراد فقدانی جسد توسط خانواده متوفی شناسایی شد.

تحقیقات نشان داد جسد متعلق به دختر بیست و دو ساله‌ای به نام مهشید بود که در تهران سکونت داشته است.

تحقیقات صورت گرفته از خانواده مهشید نشان داد مرد جوانی به نام کوروش (صاحب‌خانه مهشید) چند روز پیش از کشف جسد در نزدیکی خانه وی دیده شده است.

کارآگاهان در ادامه رسیدگی به پرونده، مهشید را بازداشت کردند که وی در تحقیقات به مأموران گفت: چند ماه قبل خانه‌ام را برای اجاره به بنگاه معملات ملک سپردم و خانه را به مهشید اجاره دادم اما پس از مدتی منصرف شدم و از مهشید خواستم تا خانه را تخلیه کند؛ قصد داشتم خانه را به فرد دیگری اجاره دهم اما مهشید می‌گفت مدت زمان قرارداد یک ساله است و تا زمانیکه قرارداد به پایان نرسد، در خانه می‌ماند من نیز چند روز قبل از حادثه با مهشید قرار گذاشتم تا در این مورد با وی صحبت کنم.

وی افزود: روز حادثه به آنجا (خانه) رفتم اما هرچه با مهشید تماس گرفتم و زنگ خانه را زدم کسی پاسخگو نبود به همین دلیل با کلیدی که همراه داشتم در خانه را باز کردم که با جسد بی‌جان مهشید مواجه شدم، ترسیم مرگ او به گردن من بیفتد به همین دلیل تصمیم گرفتم جسد را از خانه خارج کنم، در نهایت جسد را داخل پتویی چیدم و به قسمت بار خودروی نیسانم منتقل کردم.

این متهم در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: بی‌هدف خودرو را روشن کرده و و شروع به حرکت کردم، ساعتی بعد به ایوانکی رسیدم و سرانجام جسد را داخل کانال آبی رها کردم.

همزمان با ادامه تحقیقات، جسد مهشید نیز برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد که کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از مرگ تا زمان کشف جسد گذشته، نمی‌توان مشخص کرد که متوفی بر اثر مسومیت به کام مرگ رفته یا به قتل رسیده است.

درحالیکه تحقیقات ادامه داشت، پدر مهشید به عنوان تنها اولیای‌دم متوفی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران بدون هیچ قید و شرطی متهم را بخشید به بدین ترتیب پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز جسد رهاشده در کانال آب فاش نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..