تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوره های اوقات فراغت فنی و حرفه ای رایگان است/ حضور ۱۴۰۰ نفر در دوره های تابستانی

ساعت: 14:21 منتشر شده در مورخ: 1397/05/10 شناسه خبر: 1392210

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی خبر داد: ثبت نام و آموزش های مهارتی و حرفه ای که در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای دولتی ارائه می شود، کاملا رایگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمد رضا رضایی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: یک هزار و 415 نفر در دوره های فنی و حرفه ای اوقات فراغت تابستانی ثبت نام کردند که شامل 533 خانم و 882 آقا هستند.

رضایی خاطر نشان کرد: حدود 100 دوره برای اوقات فراغت تعریف شده است، که مدت زمان هر دوره بین 45 ساعت تا 230 ساعت است.

وی جوشکاری، تعمیر اتومبیل، رشته های فناوری اطلاعات، صنایع غذایی، پرورش قارچ، برق، فناوری شبکه های هوایی برق، تعمیر کولر، ماشین لباس شویی را از رشته های پرطرفدار دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: دوره های آموزشی در مراکز ثابت، مناطق روستایی، مراکز جهاد دانشگاهی، مرکزهای آسیب های اجتماعیی اجرایی می شوند.

رضایی اضافه کرد: ثبت نام و تمامی آموزش های مهارتی و حرفه ای که در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای دولتی ارائه می شود، کاملا رایگان است و در انتها هزینه ی مختصری برای دریافت مدرک مهارت است.

وی عنوان داشت: هنرجو برای حضور در کلاس های آموزشی رشته های خاص باید دارای شرایط سنی و مدرک تحصیلی مرتبط با رشته باشند.

رضایی با اشاره به کارت مهارت ساختمان گفت: افراد در رشته ی ساختمان با گذراندن دوره های تئوری و عملی ودریافت کارت مهارت با هزینه ی خیلی پایینی بیمه می شوند.

وی گواهی نامه الکترونیک مهارت، صلاحیت حرفه ای، کارت مهارت فنی نیروی کار و صنعت و ساختمان را در گروه گواهی نامه هایی صادر شده از سمت این مرکز اعلام کرد.

رضایی مدارک صادر شده در فنی و حرفه ای را معتبر خواند و خاطرنشان کرد: با هدف افزایش کیفیت، صرفه جویی در زمان و هزینه ها وبالارفتن دقت کارت ها به صورت الکترونیکی صادر می شوند و در هر کارت می توان چندین گواهی نامه دریافتی را ثبت کرد.

انتهای پیام/ 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوره های اوقات فراغت فنی و حرفه ای رایگان است/ حضور ۱۴۰۰ نفر در دوره های تابستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..