تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Zombie Combat Simulator 1.2.0 – بازی شبیه ساز نبرد زامبی برای اندروید

بازی موبایل Zombie Combat Simulator یک اثر شوتر تمام عیار می باشد که می توانید در جنبه های مختلف تجربه کنید و یک گیم پلی بسیار هیجان انگیز را در بازی تجربه کنید. شرایط مختلفی را تجربه خواهید و رسیدن به پیروزی، منوط به رعایت برخی از قوانین خاص در این اثر است. محدودیت های زمانی نیز برای تزریق هیجان به بازی وجود دارد و باید با انجام تغییرات بزرگ، بتوانید راه رسیدن به پیروزی را کشف کنید. زامبی ها در همه جا حضور دارند و اگر بتوانید مقاومت خود را بیشتر کنید، سلاح های بیشتر در انتظارتان خواهد بود.

با دانلود Zombie Combat Simulator سلاح های زیادی را در اختیار خواهید داشت و می توانید از قابلیت ارتقای آنها نیز بهره مند شوید. صدا و گرافیک در بازی بهینه سازی شده است و می توانید یک شبیه ساز بسیار هیجان انگیز را تجربه کید. روش ها برای تجربه گیم پلی بازی، متنوع است و هم می توانید به صورت دستی و هم به صورت خودکار، تجربه گشت و گذار در محیط را انجام دهید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Zombie Combat Simulator Apk + Mod + Data

کاور-Zombie-Combat-Simulator

اسکرین-شات-zombie-combat-simulator اسکرین-شات-zombie-combat-simulator اسکرین-شات-zombie-combat-simulator info

– Sandbox mode: In this mode, you can create units in any location and decide on their weapons, damage resistance, HP, speed, and AI. You can also modify the rules of the game, such as unit spawn system that can automatically spawn soldiers and zombies. As well as time limit, conditions of victory and defeat, infection, etc. In short, You can make the gameplay a big change by simply modify the rules. Of course, if you do not want to do it by yourself I also gave you some preset ways to play;

WHAT’S NEW
– 4 new weapons;
– Improved checkpoint mode;
– Improved some weapons’ model and sound;
– Spetsnaz perk changed(Damage return);
– Added a helicopter animation in some maps;
– Bug fixes;

راهنمای نصب

فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب کنید.

فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

پوشه دیتا (com.illusiveray.zcs) را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb کپی کنید.

از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Zombie Combat Simulator 1.2.0 – بازی شبیه ساز نبرد زامبی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..