تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشار دوست: ضیایی با مدرک «دکترا» برای ریاست والیبال ثبت نام کرد!

افشار دوست: ضیایی با مدرک «دکترا» برای ریاست والیبال ثبت نام کرد!محمود افشار دوست دبیرکل سابق فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ماجرای مدرک دکتری احمد ضیایی که صبح امروز در یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود، گفت: ضیایی در صحبت‌هایش عنوان کرده است که از مدرک دکترا خود برای انجام فعالیت‌های مدیریتی ورزشی‌اش استفاده نکرده است، اما از آنجایی که من دبیر مجمع انتخاباتی بودم، به یاد دارم که در مدارک ارسالی احمد ضیایی به وزارت ورزش برای شرکت در انتخابات مدرک تحصیلی وی دکترا بود.

افشار دوست با بیان این مطلب که به درستی نمی‌داند مدرک ارائه شده از سوی ضیایی از کدام دانشگاه بوده است: مدارک در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت و من دقت نکردم که این مدرک مربوط به کدام دانشگاه است.

این صحبت‌ها در حالی از سوی دبیر سابق فدراسیون والیبال مطرح شده است که احمد ضیایی در گفتگویی که با فدراسیون والیبال داشت، مدعی شده بود که در فعالیت‌های مدیریتی خود از مدرک دکترا استفاده نکرده است، زیرا مدرک دکترای وی مورد تایید وزارت علوم نبوده است.

حال باید منتظر ماند و دید واکنش رئیس فدراسیون در مواجهه با این اظهار نظر دبیر مجمع انتخاباتی چه خواهد بود.

احمد ضیایی که نامش در بین روسای بازنشسته قرار دارد، چند روز قبل و در مواجهه با خبرنگاری که خواستار پاسخ درباره قانون منع حضور به کارگیری بازنشسته‌ها شده بود، با برخورد تند و استفاده از الفاظ ناشایست از پاسخگویی به سوال خبرنگار سرباز زده و جنجال آفرین شد.

انتهای پیام/

ماجرای مدرک دکترای رئیس فدراسیون والیبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشار دوست: ضیایی با مدرک «دکترا» برای ریاست والیبال ثبت نام کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..