تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماکت‌های دو مدل از آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل ساخته شدند

ماکت‌های دو مدل از آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل ساخته شدند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از طراحان رندرهای گوشی‌های هوشمند که به دلیل حدس‌های درست و بدون اشتباه خود در این زمینه مشهور است، به تازگی دست به کار جدیدی زده و تصاویری را در فضای مجازی منتشر کرده است که ماکت‌های گوشی‌های آیفون سال 2018، طراحی شده توسط خود او را نشان می‌دهند. این ماکت‌ها مربوط به دو مدل آیفون 6.1 و 6.5 اینچی پرچمداران اپل هستند.

همانگونه که در تصاویر خواهید دید، ماکت سفید مربوط به مدل iPhone 11 Plus است چرا که دوربین پشتی آن، دوربینی دوگانه است (هرچند احتمال دارد دوربین پشتی این دستگاه دارای سه لنز باشد) و اندازه آن 6.5 اینچ است. ماکت مشکی رنگی هم که در تصاویر دیده می‌شود ماکت منسوب به مدلی از آیفون‌ها به نام iPhone SE Plus می‌باشد. تشخیص آیفون‌های سال 2018 از روی پنل جلویی و بدون توجه به اندازه کمی سخت است چون همه آن‌ها قرار است ناچ بالای صفحه نمایش را داشته باشند.

با وجود اینکه هر لحظه حدس‌ها و شایعات از گوشی‌های سال 2018 اپل بیشتر می‌شود، این کمپانی هیچ خبری را از مدل‌های آینده خود تأیید نکرده است و همه علاقمندان به فناوری گوشی‌های هوشمند منتظر هستند تا اپل به صورت رسمی این گوشی‌ها را معرفی کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر ماکت‌های این دو مدل را مشاهده کنید:

ماکت‌های دو مدل از آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل ساخته شدند +تصاویر

ماکت‌های دو مدل از آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل ساخته شدند +تصاویر

ماکت‌های دو مدل از آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل ساخته شدند +تصاویر

ماکت‌های دو مدل از آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل ساخته شدند +تصاویر

انتهای پیام/

تصاویر ماکت‌های آیفون‌های 2018 اپل منتشر شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماکت‌های دو مدل از آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل ساخته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..