تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر رهبر معظم انقلاب به سردار سلیمانی تکذیب شد

در پی انتشار شایعه خبر تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار سرلشکر سلیمانی یک منبع آگاه اعلام کرد: خبر منتشر شده عاری از حقیقت است و به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش شمانیوز: در پی انتشار خبر تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار سرلشکر سلیمانی در خصوص سخنان اخیر وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا که توسط برخی عناصر ضد انقلاب ساخته و منتشر شد، یک منبع آگاه اعلام کرد: خبر منتشر شده درباره تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی به سردار سلیمانی، عاری از حقیقت است و به هیچ وجه صحت ندارد.

این منبع افزود: اتفاقا سخنان مقتدرانه سرلشکر سلیمانی به‌موقع و سنجیده بود و اقتدار و انسجام نظام را یکجا به نمایش گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر رهبر معظم انقلاب به سردار سلیمانی تکذیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..