تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار کورتوا به چلسی

خبرگزاری تسنیم: نشریه «سان» انگلیس گزارش داد؛ باشگاه چلسی به دنبال تمدید قرارداد تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی خود است، اما او به اطلاع مسؤلان این باشگاه رسانده که قصد ترک استمفوردبریج را دارد و نمی‌خواهد در جمع آبی‌پوشان لندنی بماند. کورتوای 26 ساله به مسؤلان باشگاه چلسی گفته که یا با جدایی وی در این تابستان موافقت کنند یا اینکه او را تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهند داد.

چلسی در تلاش است تا با ارائه پیشنهادی وسوسه‌انگیز، دروازه‌بان بلژیکی خود را برای رد پیشنهاد 35 میلیون پوندی رئال مادرید متقاعد کند. به هر حال اگر چلسی در این تابستان اقدام به فروش کورتوا نکند، تابستان آینده چیزی از فروش وی عایدش نخواهد شد. مائوریتزیو ساری، سرمربی جدید آبی‌پوشان لندنی قصد دارد خود رو در رو با دروازه‌بان بلژیکی تیمش صحبت کند و او را برای ماندن در استمفوردبریج برای پنج سال دیگر متقاعد کند.

کورتوا اما برنامه‌ای برای ماندن در چلسی ندارد و تصمیم گرفته به مادرید نقل‌مکان کند، جایی که خانواده‌اش در آنجا اقامت دارند. باشگاه رئال مادرید هم نسبت به جدب دروازه‌بان پیشین اتلتیکومادرید علاقه‌مند است و وضعیت او را از نزدیک دنبال می‌کند.

در صورت جدایی کورتوا، چلسی سراغ به خدمت گرفتن کسپر اشمایکل خواهد رفت، دروازه‌بانی که لسترسیتی 45 میلیون پوند رویش قیمت‌گذاری کرده است. جک بوتلند، دروازه‌بان استوک‌سیتی نیز گزینه دیگر آبی‌پوشان لندنی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار کورتوا به چلسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..