تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرزند شهیدی که بدون سهمیه رتبه اول کنکور انسانی شد +عکس

فرزند جانبازی که بدون سهمیه رتبه اول کنکور انسانی شدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنکور سراسری 97 در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی به ترتیب در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه 97 در 375 شهرستان و 479 حوزه امتحانی و 22 کشور خارجی و 25 حوزه امتحانی خارج از کشور با حضور یک میلیون و 11 هزار و 825 نفر برگزار و شب گذشته کارنامه نتایج مرحله اول این آزمون سراسری اعلام شد.

در این آزمون دختر جانبازی به نام فاطمه ملکی شرکت کرده بود و توانست بدون استفاده از سهمیه کنکور   رتبه اول کنکور انسانی را از آن خود کند.

به همین منظور حسین دهباشی، نویسنده و مستند ساز عرصه سیاست، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به قبولی این دختر در کنکور واکنش نشان داد.

حسین دهباشی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

‏بدن دوست‌ بسیار عزیزم (که خودش برادرشهید بود) پر از ترکش است. تکه‌ای ازجمجمه‌اش را حتی مصنوعی گذاشتند. بعدا فهمید شیمیایی هم شده و بیماری خونی گرفت. و بارها و بارها بستری بیمارستان‌ها. مدت‌ها پزشکان مخالف ازدواج و بعد فرزندآوری‌اش بودند، نمی‌دانی چقدردرد کشید!

امروز دخترش (بدون سهمیه) رتبه اول کنکور انسانی شد. آن‌قدر خوشحالم که انگار دنیا را به من داده‌اند. نوشتم که شما هم شادشوید!

فرزند جانبازی که بدون سهمیه رتبه اول کنکور انسانی شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرزند شهیدی که بدون سهمیه رتبه اول کنکور انسانی شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..