تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید روزانه ۶۵۰ هزار بشکه میعانات گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: روزانه ۶۵۰ هزار بشکه میعانات گازی در این مجتمع تولید می‌شود.

تولید روزانه ۶۵۰ هزار بشکه میعانات گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، هادی هاشم‌زاده فرهنگ افزود: اکنون روزانه بیش از ۶۵۰ هزار بشکه میعانات گازی، بیش از ۱۰ هزار تن اتان، بیش از ۱۰ هزار تن گاز مایع و حدود ۱۸۰۰ تن گوگرد در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‌شود.

وی ادامه داد: تولید روزانه محصولات مهم گازی از جمله میعانات گازی در مجتمع پارس جنوبی سبب شده تا این مجتمع تامین کننده ۷۰ درصد از سبد انرژی کشور باشد.

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی بیان کرد: این مجتمع اکنون راهبری ۱۰ پالایشگاه بزرگ گازی کشور را برعهده دارد و در آستانه تصدی راهبری پالایشگاه یازدهم و دوازدهم قرار دارد که شامل فازهای ۱۳، 22، 23 و 24 طرح توسعه پارس جنوبی است.

از 24 فاز طراحی شده برای طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی، 18 فاز تا کنون به بهره‌برداری رسیده است.

یادآور می‌شود، بر اساس آمارهای گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در چهار ماه امسال بیش از دو میلیون و 926 هزار تن میعانات گازی تولید شده در پالایشگاه‌های پارس جنوبی به خارج از کشور صادر شده که بیش از 29 درصد از کالاهای صادراتی از این گمرک را تشکیل می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید روزانه ۶۵۰ هزار بشکه میعانات گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..