تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپر لیگ ترکیه و چند تیم دیگر به PES 2019 اضافه شدند

در ادامه تلاش های کونامی برای اضافه کردن لیگ های معتبر دنیای فوتبال به بازی PES 2019، روز گذشته این کمپانی اعلام کرد که سوپر لیگ ترکیه به طور کامل در این بازی حضور خواهد داشت. لایسنس سوپر لیگ ترکیه شامل تمام 18 تیم باشگاهی حاضر در این لیگ و چهره های واقعی بازیکنانی که در این باشگاه ها توپ می زنند می شود. از همین سو، باید منتظر حضور دو ملی پوش کشورمان یعنی مجید حسینی و وحید امیری در PES 2019 باشیم.

ماه گذشته هم اعلام شد که 7 لیگ معتبر فوتبال به صورت لایسنس شده در بازی PES 2019 حضور خواهند داشت. جدا از این موارد، طی این هفته مشخص شد که دو تیم پر طرفدار فوتبال اسکاتلند یعنی سلتیک و گلاسکو رنجرز هم جزو باشگاه هایی هستند که می توانیم شاهد لباس اصلی و ورزشگاه خانگی آن ها در بازی باشیم. در فوتبال فرانسه هم، باشگاه موناکو در بازی حضور داشته و ستاره کلمبیایی این تیم یعنی رادمائل فالکائو روی جلد نسخه فرانسوی بازی قرار خواهد گرفت.

PES 2019

بعد از آن که کونامی امتیاز استفاده از لیگ قهرمانان اروپا را در سری PES از دست داد، این کمپانی ژاپنی سعی کرده تا با اضافه کردن تیم های جدیدی به PES 2019، این قضیه را تا حد زیادی پوشش دهد.  جدا از تماشای اولین تریلر گیم پلی منتشر شده از این بازی می توانید در روز 17 مرداد به دمو رایگان این بازی که شامل 12 تیم می شود، دسترسی پیدا کنید.

همچنین اگر قصد دارید PES 2019 را روی پلتفرم پی سی اجرا کنید، بد نیست تا نگاهی به سیستم مورد نیاز برای اجرای این عنوان داشته باشید. بازی PES 2019 در تاریخ 6 شهریور برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد و هنوز خبری در رابطه با عرضه این عنوان روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپر لیگ ترکیه و چند تیم دیگر به PES 2019 اضافه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..