تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سود صندوق‌های تامین

صندوق های سرمایه گذاری تامین سرمایه سپهر بیش از 18 درصد بازدهی در یک ماه نصیب سهامداران خود کرده اند.

به گزارش شمانیوز به نقل از تامین سرماهی سپهر، تامین‌سرمایه سپهر، به دنبال اخذ مجوز از سازمان بورس فعالیت خود را به طور رسمی در سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. این شرکت هم اکنون با ۳ هزار میلیارد ریال سرمایه ثبت شده، هفتمین سال فعالیت خود را سپری می‌کند.
مجموعه‌ای از نهاد‌های مالی پیشرو و توانمند مانند بانک صادرات ایران، گروه مالی سپهر صادرات، گروه توسعه مالی مهرآیندگان، بانک سرمایه و سرمایه‌گذاری خوارزمی از مهمترین سهامداران این شرکت محسوب می‌شوند.
تامین‌سرمایه سپهر هم اکنون ۵ صندوق سرمایه‌گذاری را تحت مدیریت خود دارد که در جدول ذیل نگاهی به عمکلرد این صندوق‌ها در تاریخ ۲ مردادماه سال ۱۳۹۷ می‌اندازیم:

افزایش سود صندوق‌های تامین سرمایه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سود صندوق‌های تامین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..