تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز رقابت های عمومی کشتی بزرگسالان کشور در تهران

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های عمومی کشتی بزرگسالان کشور از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران و با برگزاری رقابت های اوزان 57 کیلوگرم کشتی آزاد و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی آغاز شد.

مراسم وزن کشی این مسابقات صبح امروز برگزار شد که در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد 54 نفر و در وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی 25 نفر به روی باسکول رفتند و نفرات برتر عصر امروز معرفی می شوند.

فدراسیون کشتی با هدف شناسایی استعدادها و پشتوانه ها در کشتی کشور امسال مسابقات عمومی را در رده سنی 18 تا 25 سال و با اهدای جوایز نقدی 5، 3 و 2 میلیون تومانی به نفرات برتر هر وزن برگزار می کند و نفرات برتر و مستعد این مسابقات به کارگاه های فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی دعوت می شوند تا بتوانند در سال های آینده در تیم های ملی بدرخشند.

بیشتر بخوانید:

خادم:استقبال چشم گیری از مسابقات عمومی کشتی خواهد شد/ جوایز نقدی برای ایجاد انگیزه است

انتهای پیام/

دعوت از کشتی گیران شاخص رقابت های عمومی به کارگاه های فنی تیم ملی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز رقابت های عمومی کشتی بزرگسالان کشور در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..