تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورینیو: رئال مادرید از هر بازیکنی بزرگتر است

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو پس از بازی بامداد امروز (چهارشنبه) منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در جام قهرمانان بین‌المللی در شهر میامی آمریکا که با پیروزی 2 بر یک شاگردان وی خاتمه یافت، به خبرنگاران گفت: بازی خوبی انجام دادیم. با کلی بازیکن جوان مقابل رئال مادریدی که تیمی خوب را به میدان فرستاده بود قرار گرفتیم. نتیجه بازی مهم نیست چون در این بازی خیلی‌ها غایب بودند. رئال مادرید بسیاری از بازیکنان مهمش مانند واران، مارسلو و ... را نداشت. اگر چنین مصافی در لیگ قهرمانان داشته باشیم مهم است نه در اینجا.

آقای خاص در ادامه به مشکلات رئال مادرید اشاره داشت و گفت: غایبان رئال مادرید بیشتر از آن است که بشود سطح این تیم را ارزیابی کرد. رفتن کریستیانو؟ او بازیکن بزرگی است اما رئال مادرید از هر بازیکنی بزرگتر است.

مورینیو در نهایت درباره خولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید و قرارداد جنجالی که او درست پیش از آغاز جام جهانی با کهکشانی‌ها بست هم تأکید کرد: زمانی که من سرمربی اینتر بودم می‌دانستم که به رئال مادرید خواهم رفت و سال 2010 با اینترقهرمان لیگ قهرمانان شدم. کارمن هم غیرحرفه‌ای‌تر از این نبود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورینیو: رئال مادرید از هر بازیکنی بزرگتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..