تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام «شهید حججی» وارد کتاب درسی پایه دوازدهم شد

پوستر تجلیل از مولفان مواد آموزشی یادواره شهید حججی رونمایی شد / کتاب های درسی با اهداف سند تحول فاصله بسیاری دارندبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مراسم رونمایی از دوازدهمین دوره کتاب های درسی و پوستر یادواره شهید حججی صبح امروز با حضور حیدر تورانی سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و جمعی از نمایندگان سایر نهادها در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد.

در این مراسم تورانی با اشاره به اینکه رونمایی از کتاب های درسی و تحلیل از مولفان با ۲ نگاه خواهد بود، اظهار کرد: نگاه خود به تألیف کتاب‌های درسی را توسعه می‌دهیم و ذینفعانی را در این حیطه وارد می‌کنیم.

کتاب‌های درسی با اهداف سند تحول فاصله بسیاری دارند

وی ادامه داد: در تهیه کتاب های درسی صرفا مولف زحمت نمی‌کشد و سایر افراد هم در فرآیند تهیه کتاب موثر است بنابراین باید سایر افراد هم مورد تجلیل قرار گیرند.

 سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: امسال رونمایی از کتاب‌های درسی مزین به نام شهید حججی است و این کار جدا از نگاه رهبر معظم انقلاب، تجلیل از این شهید و تمامی افرادی که در این مسیر گام برداشتند، وظیفه ماست چرا که منافع ملی صرفا محدود به داخل کشور نیست.

تورانی بیان کرد: کتاب های درسی یکی از ظرفیت های آموزشی است و باید سایر برنامه‌های آموزشی را هم مبتنی بر اهداف تعلیم و تربیت مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه کتاب های درسی با سند تحول فاصله بسیاری دارد، افزود: معلمان، سیستم آموزشی، امکانات و اهداف کتاب های درسی هنوز با سند تحول تطبیق ندارد و نیازمند دوره گذر هستیم بر همین اساس تا چهار - پنج سال آینده کتاب های جدید التالیف نداریم.

 سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تصریح کرد: مطلب باید با حسن اجرا همراه باشد و ریشه کتاب های درسی در دل و جان معلم باید برود اما متاسفانه پدر و مادر ها هنوز از مدرسه نمره طلب می‌کنند و از سایر مهارت های زندگی غافل هستند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید به نهاد فرهنگی و تربیتی تبدیل شود، گفت: باید خود را زیر بار مطالبات ببریم تا برنامه‌‌های در نظر گرفته شده را جامه عمل بپوشانیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از پوستر سیزدهمین همایش تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه های آموزشی یادواره شهید حججی رونمایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام «شهید حججی» وارد کتاب درسی پایه دوازدهم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..